Ikea

Tog en sväng till Ikea förut för att få inspiration att inreda med lite nytt. Såg ett skitsnyggt tv-bord till Tess rum, men hon är kräsen den lilla så jag vågade inte köpa det utan att hon sett det. Hitttade även fina taklampor till henne men hon är osäker på vilken färg det ska vara.
Det var rätt skönt att gå runt och titta alldeles på egen hand. Jag såg en del som stressade runt med skrivna listor på vad som skulle inhandlas, och ungar som skrek för de var trötta o hungriga. Skönt att jag inte var en av dem.
Ska bli nytt kök här hemma i vår så i den delen gick jag en längre stund och funderade på hur jag vill ha det. Tur att man kan rita sitt kök i datorn för att vara säker på att det blir bra det man tänkt sig.
Efter Ikea kurrade magen efter något gott. Mc Donalds är jag inte lockad av så turen gick till Henrys och en ostburgare. Åh gisses så gott det var och mätt blev jag.
Vad gör man sedan då, jo hem för att gå till Annica och få kaffe med tårta. Mums och lite snos på två prinsar hanns med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0