Lördag

I går var jag på kalas. Tänk att fylla 80 år och komma på en fest man inte har en aning om. Precis det här fick min faster av sina tre barn. De hade ordnat med inbjudningar (hemliga) till alla släktingar, dvs syskon till 80-åringen, kusiner med familjer. Vi blev rätt många faktiskt och det var så kul att får träffa kusinbarn man inte sett på 20 år! Hemskt va tiden går! De hade nu fått egna barn som dessutom var några år. Ja min kära faster fick en fin eftermiddag med oss alla och god mat. Hon själv är en riktig mattant som ordnat underbara träffar för oss i unga år men nu fick hon njuta av att inte själv göra någonting. Undrar om hon tyckte det var jobbigt?.
Vi fick i alla fall go mat, många olika sorters pateér, samt smaskiga tårtor.

Väl hemma var det dags för melodifestival och naturligtvis vann fel låt!! Självklart anser jag att Timotej skulle vunnit för den var medryckande eller hur?

Så mycket mer hände inte igår, och det här blev inledningen på mitt bloggande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0