Regnet det bara öser ner.....

Idag är det onsdag och dagarna bara rinner på. Idag har det då sannerligen runnit,, ojojoj... gisses vilket blötväder. Hästarna ville inte gå ut och bara det visar hur illa det är eller kanske de är bortskämda, (ja.lite)
Sedan blev det innepyssel och jag vet verkligen inte vad jag egentligen har gjort, antagligen inte mycket men jag satte mig och läste ur en bok som var påbörjad. Det är inte ofta jag läser en bok på dagen men det var så himla skönt o mysigt. Boken heter Vänninan av Denise Rudberg och jag mer eller mindre sträckläste den. Egentligen inte en bok jag vanligtvis läser men köpte den när jag skulle utomlands och har bara blivit liggande.

Efter min lässtund hämtades posten och då hade min arbetskalender kommit för nästa läsår. Lite vemodigt men samtidigt skönt också. Ska nu göra den lite personlig med egna bilder på framsidan mm.

Annars har jag inte speciellt mycket att skriva om men en kort promenad i skogen hanns med när hästarna kommit in och då såg jag svampen lyste gul igen men de får vara tills i morgon för då ska solen skina igen.

Må så gott och glöm inte att:

Carpe Diem  ( även om det regnar och blåser ute)

Nu blir det tv-tittande... ska starta upp serien Nord och Syd... antagligen blir jag lite kär i någon av männen i filmen,, men vem det avslöjar jag inte,,,, lite privat måste stanna kvar  utanför datorns värld, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0